Det går bra att hyra våra lokaler och vi kan även hjälpa till med helservice vid olika arrangemang.
HYRA HELA HUSET
300 kr/dag (medlem )
400kr/dag (icke medlem)
HYRA KÖK + LILLA SALEN
200 kr/dag (medlem)
250 kr/dag (icke medlem)
Om du vill komma in för förberedelser kvällen före hyrd dag, kostar det 150 kr (medlem 100 kr), tillträde kl 18.00.
Om du vill ha tid till städning dagen efter hyrd dag, kostar det 150 kr (medlem 100 kr) till och med kl 12.00, detta gäller i samband med heldagsbokning.
VÄRMETILLÄGG
100 kr mellan 1 november och 31 mars
ENKLARE SERVICE
Personalkostnad 200 kr/timme.
STÄDNING
Tillägg för städning är 400 kr.
DUKAR & SERVETTER
Hyra av vita stora bomullsdukar med tillhörande servetter kostar 80 kr/duk och 20 kr/ servett.
Bitte de Roos har hand om all uthyrning och går att nå på telefon nr 0706-57 67 74
Ingela Ceder ansvarar för hyreskontrakt och nyckel, hon nås på telefon nr 0513-125 74
DETTA INGÅR INTE I HYRAN
Har olyckan varit framme och något gått sönder, meddela Bitte (0706-57 67 74) eller Ingela (0513-12574) som ansvarar för uthyrningen.
Aktivitetsföreningens styrelse avgör eventuell ersättning.
TTINSTRUKTIONERTILL DIG SOM HYR VÅRA LOKALER
Vi sköter att värmen sätts på och stängs av, var vänlig rör ej fjärrkontrollen till värmepumpen eller termostater.
Lämna lokalerna och området kring huset i god odning.
Visa hänsyn till de boende i grannområdet, det ska vara tyst efter kl. 01.00
TILL DIG SOM HYR EXKLUSIVE STÄDNING:
Se info ovan"till dig som hyr våra lokaler" SAMT
TILL DIG SOM HYR INKLUSIVE STÄDNING:
Se info ovan "till dig som hyr våra lokaler".
VÄLKOMNA ÅTER!