Uthyrning

UTHYRNING AV VÅRA LOKALER

Det går bra att hyra våra lokaler och vi hjälper gärna till med helservice vid olika arrangemang.

TILL DIG SOM HYR VÅRA LOKALER

 

  • Det finns instruktioner tilldiskmaskinen på väggen ovanför den.
  • Har ni använt diskmaskinen, töm och rengör den enligt instruktionsbladet på väggen.
  • Plocka undan allt skräp, töm alla papperskorgar och släng i soptunnan. Sortera gärna glas för sig.
  • Gör rent alla ytor i köket.
  • Använda handdukar och smutsiga dukar lämnas i köket.
  • Se till att alla levande ljus är släckta.
  • Glöm ej att stänga fönster, släcka lampor (inte ytterlampan) och lås alla ytterdörrar.
  • Vintertid, stäng dörrarna till toaletterna, rör ej elementen.

 

Vi sköter att värmen sätts på och stängs av, var vänlig rör ej fjärrkontrollen till värmepumpen eller termostater.

 

Lämna lokalerna och området kring huset i god odning.

 

Visa hänsyn till de boende i grannområdet, det ska vara tyst efter kl. 01.00

 

 

TILL DIG SOM HYR EXKLUSIVE STÄDNING:

 

Se info ovan"till dig som hyr våra lokaler" SAMT

 

  • Ta bort bord och stolar
  • Dammsug och våttorka alla golv. Använd endast TREND på golven i stora och lilla salen, samt hall och serveringsgång. Ajax/såpa går bra att använda i kök och toaletter.
  • Rengör toaletterna, fyll på pappershandukar och toapapper om det saknas.
  • Töm alla papperskorgar, soptunnan står utanför köksingången. Sortera gärna glas för sig.

 

 

TILL DIG SOM HYR INKLUSIVE STÄDNING:

 

Se info ovan "till dig som hyr våra lokaler".

 

VÄLKOMNA ÅTER!

DETTA INGÅR INTE I HYRAN

 

  • Andra våningen
  • Inga former av livsmedel som t ex kaffe, te, mjölk socker eller liknande.
  • Inget förbrukningsmaterial som t ex ljus, pappersservetter, engångsartiklar

 

 

Har oýckan varit framme och något gått sönder, meddela Bitte (0706-57 67 74) eller Ingela (0513-12574) som ansvarar för uthyrningen.

 

Aktivitetsföreningens styrelse avgör eventuell ersättning.

 

 

 

Bitte de Roos har hand om all uthyrning och går att nå på tel nummer 0706-57 67 74

 

Ingela Ceder ansvarar för hyreskontrakt och nyckel, hon nås på tel nummer 0513-125 74

HYRESKOSTNADER HELA HUSET

300 kr/dag (medlem )

400kr/dag (icke medlem)

 

HYRA FÖR KÖK + LILLA SALEN

200 kr/dag (medlem)

250 kr/dag (icke medlem)

 

VÄRMETILLÄGG

100 kr mellan 1 november och 31 mars.

 

STÄDNING

Tillägg för städning är 400 kr.

 

DUKAR & SERVETTER

Hyra av vita stora bomullsdukar med tillhörande servetter kostar 80 kr/duk och 20 kr/ servett.

 

© Copyright. All Rights Reserved.